Subject: FW: LC1482 IP7254 Urva, Saula küla, Kose vald, Harju maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 13:50:27 +0300

Tere

Edastan.

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, August 12, 2024 1:45 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC1482 IP7254 Urva, Saula küla, Kose vald, Harju maakond

Tere Elliko!

Edastan kooskõlastamiseks järjekordse projekti.

Tegemist lihtsa õhuliini ja riigitee ristumisega. Ristume riigiteega nr 
11705. Manuses vajalikud failid ning ka ristmevälja joonis, kus max ripe 
näidatud. Transpordiameti jaoks oluline info on asendiplaani leheküljel LK 
1. Oleksin väga tänulik kui saaksid asja kiirelt töösse võtta 😃.

Ilusat päeva!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.